1:1-sparring og rådgivning

  • Vil du gerne være bedre til at forstå, hvorfor dine kunder eller brugerne af din teknologi opfører sig ’irrationelt’ – set fra din stol?
  • Undrer du dig over, hvorfor der ikke er flere potentielle kunder, der vil købe din fantastiske teknologi?
  • Har du svært ved at forstå, hvorfor din teknologi er stødt på implementerings-udfordringer?
  • Mangler du sparring på, hvordan du bedst kan understøtte implementeringen hos kunden?

Læs mere og book et forløb på 6 gange sparring og rådgivning her

  • Ønsker du at blive bedre til at bruge instruktions- og undervisningstid på også at få reel og værdiskabende feedback med retur ?
  • Ville du gerne være bedre til at få sikret, at dine kunder reelt prioriterer træning og kompetenceudvikling, så din teknologi – også når den skal opdateres – altid har brugere, der forstår at bruge dens mange funktioner?

Læs mere og book en halv eller en hel dag her, hvor vi undersøger dine muligheder og udfordringer, og lægger en konkret handlingsplan.

  • Har du brug for friske øjne på din teknologi og på at få en bedre forståelse af det behov, den er udviklet til at dække (og tør måske ikke tale med andre om, at du måske ikke har ramt helt plet i første forsøg)?
  • Synes du indimellem, at det kan være udfordrende at få prioriteret din tid, så du når ’det rigtige’ – så du måske også kan holde lidt fri indimellem?

Læs mere og book et enkelt møde her, hvor vi sammen skaber overblik over dine ‘next steps’, og får prioriteret, hvor du selv kan skabe størst værdi

Mulighederne er mange, og ofte er der mere end én anledning til, at du ønsker et eksternt blik på din teknologi – eller sparring på de mange forskellige ikke-tekniske udfordringer som du (og mange andre lig dig) ofte støder på.

Er du i tvivl, kan du booke en afklaringssession, hvor vi drøfter mulighederne.

(Psst jeg begrænser antallet af afklaringssessioner til max 10 pr måned, så det er først til mølle)